Més informació [ Llista d'activitats | Detall d'activitat

 
6096261609   El treball competencial a les aules. Com avaluem?
2019-2020   Taller a centre. Educació Infantil-Primària
  
   13/1/2020 - 16/3/2020 (5 hores) de 17:00h a 19:00h
   ESC Joan XXIII
   c. de Pius XII, 4 (Lleida) 
  
Format   Presencial
Organització   Servei Educatiu Segrià
  
   Activitat passada a format virtual, instrucció 3/2020 de 13 de març. COVID19
  
Inscripció   12/09/2019 - 27/09/2019 . Activitat restringida
  
Descripció i   Metodologia:   Reflexió i pràctica per tal de fomentar a les aules el treball i l'avaluació competencial.
  
Objectius   1- Continuar implementant a les aules la metodologia competencial.

2- Adequar la programació i avaluació per competències.

3- Plantejar canvis en el model d'informe trimestral.
  
Continguts   1- Eines competencials.

2- Avaluació per competències.

3- Models d'informe trimestral competencial
  
Formador/a   Maria José Peroy
  
Avaluació   - Satisfacció de les persones assistents i de l'equip directiu amb el disseny i desenvolupament de l'activitat formativa.

- Aprofitament de la transferència immediata a la pràctica docent dels continguts relacionats de l'activitat formativa.

- Definició de les línies de treball a seguir per a l'aplicació de la formació a la pràctica docent:

1- Continuació en el model de treball de projectes.

2- Incorporació progressiva de l'avaluació competencial.

3- Canvis progressius en els models d'informe trimestral.
  
Requisits de  certificació   - Assistència a un mínim del 80% de les hores presencials de formació.

- Avaluació positiva de les tasques individuals i grupals en relació amb l'aprofitament i la transferència immediata.
  
Persones  destinatàries   Activitat dirigida a l'equip de mestres de l'Escola Joan XXIII de Lleida
  
E-mail   crp-segria@xtec.cat
  
  
Calendari  
 Sessió 1   dilluns   13/01/2020   1700   1900 
 Sessió 2   dimarts   18/02/2020   1300   1400 
 Sessió 3   dilluns   16/03/2020   1700   1900 
  


Generalitat de Catalunya
Departament d'Educació
Pla de formació permanent